Wednesday, October 27, 2010

26 Oktober 2010

perkenalan saya dan gadis yang dipanggil Miss Sudip berjalan dengan lancar dan saya sudah berjaya berbaik dengan guard gadis tersebut.strategi akan diaturkan secara terperinci supaya segala masalah yang bakal timbul dapat diselesaikan dengan mudah,cepat dan sempurna.

sungguh saya tidak sangka otak yang ditatang bagai minyak yang penuh dengan sains mampu mencipta penipuan seperti otak yang diasuh dengan pengiraan.memanipulasikan kebenaran dan menyokong kesalahan.sesungguhnya saya manusia yang mempunyai otak yang "balance"!

menipu untuk kebaikan tidak digalakkan tetapi bagaimana jika dengan cara itu sahaja kita mampu menyelamatkan keadaan?bagi saya tidak salah cuma jangan membiasakan diri dengan benda sebegitu.betul??
pembaca tidak perlu menjawab kerana apa yang saya bicarakan adalah benar.


sudip yang lurus bendul tetapi besar kepala..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.