Thursday, October 28, 2010

28 Oktober 2010

dalam mode yang masih agak kaget,saya gagahkan juga diri ini untuk menerima kenyataan bahawa insan yang telah menghilang selama ini rupanya ada didepan mata saya. walaupun dia bukan dia yang dahulu,bukan sesempurna dahulu yang membuatkan hati saya milik dia seorang, saya tetap bersyukur kerana diberi peluang untuk menatap wajahnya untuk kesekian kalinya.

berbeza tingkahlaku dan perwatakan tidak sedikit pun mencacatkan bibit-bibit cinta yang ada di dalam hati saya untuknya.

setelah mengetahui bahawa dia adalah orang yang saya cari selama ini dan pencarian saya terhenti di Maldives,saya dengan segera melamar gadis tersebut.peluang kedua tidak datang banyak kali.harus ambil peluang!

lamaran ditolak! majlis melamar bertukar menjadi majlis perkenalan :'(

malunye...nak nangis...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.