Tuesday, October 26, 2010

25 Oktober 2010 : 2.00 pm

hilang segala penat dan letih takkala melihat keindahan pantai di Baros Maldives. laut yang jernih dan persisiran pantai yang sangat bersih. sampai sahaja di lobby,saya dibawa ke bilik yang berhampiran dengan laut di aras 3. nampak katil..apa lagi?jom rest..
bilik tidur ( Luxury sahaja )





pengunjung boleh memilih untuk menikmati keindahan pantai dengan berjalan di persisir pantai atau berehat sahaja di kawasan rumah bagi pengunjung yang menempah rumah berhampiran laut.bagi saya waktu petang sebegini,saya lebih memilih untuk berada di kawasan rumah sahaja dan pada waktu malam pula saya akan menghabiskan masa di pantai.

tempat bersantai dan berjemur =P




bagi pengunjung yang alahan kepada air laut,jangan risau...habiskan sahaja masa anda di kolam renang di kawasan rumah anda atau di spa yang tersedia..

berhampiran bilik ( Luxury sahaja )


dikatakan night scuba lebih menarik berbanding scuba di waktu siang.saya pun belum mencubanya, jadi untuk berkongsi maklumat pun tiada point-point yang menarik untuk diperkatakan.spa pun belum saya cuba dan mungkin tidak akan mencuba kerana saya tidak biasa disentuh dalam mode urutan.(geli kot)

perut dah berkeroncong,jadi jom makan...

http://www.youtube.com/watch?v=aSUcAZkJ5ng

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.